Tuesday, May 10, 2011

bezday gurlz yang terlampau

pada saat dan ketika ini..mcm bse..aku mmg xleh nk tdo awl mcm budak2 lain..tadi baek pnye aku cover dpn abah ckp malam ney nk tdo awl..tp d sbb kan mate ak y mmg melampau neh xnk tdo..aku terpakse cover baek pnye dengn menutup pintu bilik rapat2 smbil tutup lampu bilik tp lampu toilet bukak..skrg..lokasi aku adalah d dpn pintu toilet dgn lptop d dpn..baekk pnyeee...sbb pengchayaan kt dpn toilet neh je dpt mbantu aku stakat nehh...ok2...aku bosan sgt2..kt umh xde ape nk buat..korg byg kan lah..bezday gurlz cm aku neh..xde org nk hiburkan..huh!!!...dunia x adil kan..

d sebab kan terlalu rakus dengan status bezday gurlz..aku tanak jadi bezday gurlz y paling malang skali kt mlysia...aku ckp kt abah aku..sbb dia mcm dah lupa je hari neh bezday aku..(kesian kan)...


aku: abah..hari neh bezday org la.. 
abah: la..yeke..dah tu??
aku: (mmg nk kene kot)..nk kek...;((
abah: xpyh kek2..nti abah gie beli je roti sardin kt kdai dpn tuh..pastu..buat milo..mkn ngan milo..
aku: ok...baekkk...mmg sdp pun kannnnn..(huh!!!!!!) 

*tetap manjadi bezday gurlz y malang*


tgk..cam xde ape2 pun kan..xcam thn lepas2..meriah jeeee...tp mse mlm tuhhh..abg nsem call..siap wish..nyanyi2 lagi....shuke shuke..shaye shuke cangat cangat..(perosak bahsaa syialll)..ok..so sweet kan..fine la..mcm terhibur lah sejenak..then..my sis call..ok..aku suke borak borak ngan sis aku...sbb dah lame xjmpe..kami jauh ok..dia kt UK...(blagak...hahaha..bnyak lah kau pnye UK)...lame jgk la borak pastu borak..bnyk topik sgt sgt...satu topik je aku xsuke..sbb ape??topik y wak aku jelez..huh!!!..tak suke laaa...ambik kau..!!!...tahun ney..xde kek (sy suke kek coklat y mahal2 je...demand kan)...xde org clbrte pun..dlu fmly clbrte la jgk kan..thn ney xde..sepi je...snyi..dan aku..abis kan sisa 10 may kt lam bilik..wat da shitty day la ain....come on laaaa....mcm kesian je kt diri sndri kan..emmmm...idup ak borink sgt sgt y amat amat...(ayat cm keling)

btw..sorry la kt sape sape y aku kcau tuhh..aku bkn ape.,,aku borink la..bezday gurlz y borink..u knw...aku cari hburan laaa...dun sentap2 wit me..ntah...xsuke sgt la keadaan skrg..aku xhapy..titik.



 !!malang dan bosan!!




No comments:

Post a Comment