Saturday, May 7, 2011

teenage dream

memiliki susuk tubuh hampir hampir kerengpeng...aku juga memasang cita cita seperti anak anak remaja yang lain..(dramatik sguh susunan ayat ayat)...bila aktivit riadah d mulai...bila pandangan d lempar kan ke arah kawan sebelah..jam g shock mewah d pergelangan lengan...kaca mata oakley d mata..basikal fixie d parking lot...aku hnya mampu melihat ke arah langit smbil berkata.."syukur aku masih mpunyai beberapa keping RM d poket cukup tuk membayar juadah d depan mata"...tidak mampu bukan bererti tidak ade rezeki..tidak mampu tuk memeiliki setiap inci kemewahan itu bukan bererti kepingan RM sudah kering...

sedikit pasrah dan resah mula terpacar d rauk wajah comel ku ini..(tlg jgn percaya)...bila kawan mula mempersoal kan prihal barang barang d susuk tubuh mereka..aku hanya mampu tersenyum..meraka bertuah tp ini tidak bererti..aku tidak memiliki tuah itu..cuma nasib kurang menyebelahi ku kali ini...zaman kejatuhan adalah zaman perit tuk d telan...bila kepingan RM tebal d poket...kawan kawan mula menyandang bahu bila kepingan itu mulai nipis, kawan kawan mulai hilang satu per satu d meja makan..lumrah kehidupan..



*heaven dunia*



*gambar hiasan*
RM mulai kering
muka mulai blur
hati kering
otak maseh ligat




p/s: corak penulisan kali ini agak skema kerana pergolakan minda mulai tercetus...




No comments:

Post a Comment