Wednesday, June 30, 2010

hak...

1:51 am...1/7/2010

skrg saya nk bbicara sal hak....(skima skt ayt tuk musim ney)...hak mmemiliki..hak ape2 je y dpgil hak....ssh btl klu sbt sal hak...saya amat geram nga some1 ney...xtau la..dia ney phm ke x..sal hak...hah?saya ajukn soaln ney kpd dia...tuan2 bygkn lah....dia mcm nk cntrol sy...wat da hell?kn dah kluar bhase klate saya 2...dia cm xphm ke...saya dah try phm kn dia...tp dia agak siot tuk phm....ssh klu bbicara sal hak..dia xde hak atas saya....tuan2 bygkn lah..dia ckp...dia nk hak dia blik?eeeehhhhhmmmmm....mgeluh saya...dah cam kes cerai y trun naik jmpe tok hakim...mintk hak hrta spncarian or hak pjgaan ank2....ttup kes ney....saya dah cam xtau nk cite kt sape dah....hak ape lg y dia ade?dia bkn mak ayh saya...dia hanya..xpyh mntion lah kt cnie...nti ade segelintr phak y x bkaitan trase dgn post ney...amat ssh la....saya dah naik mluat dgn cite hak mengade ney...nak kate dia pkwe saya..xpun....abis 2..ape lagi hak dia...hak nk msg dgn saya 24 jam..nak call saya smpai kul 5 pg.....cm 2 ke hak y d mksud kn?yes..mmg cam 2 hak y dia sbuk duk mintk kt saya...agak kterlaluan la...siapakn anda nk bbicara sal hak dgn saya?ok2....stakat saya nk lyn msg anda 2,3 keping 2...xde mslh..tp jgn mintk smpai 24 jam...ape ney?amat myusah kan idup sanubari saya lah....jgn smpai saya dah hilang sbr dgn anda ye...

No comments:

Post a Comment