Sunday, June 27, 2010

lagi2...kerja....

slame sbulan lbh...saya amat bz skali...saya ney...sbnrye..xprh keje slame ney...tapi tiba2 saya rasa amat gatal skali nk keje...jd saya pun keje la di sbuah kdai mkan...kdai ney..mmg popular dgn hdgan y istwa...nasi kerabu n nsi lemak..mmg sohor la...sguh eh..kawe dop nipu skt habuk eh....sdp sguh eh....kdai ini mmg popular la sjak zmn saya tgh duk kesak hingus lg....(zmn bdk2)...ade 2...org dri kl...dtg nga flight...nk tmpah nsi krabu ney...wahhh.....ganas2...bbalik pade tjuk asl....posisi saya d kdai itu ialah d bahgian blakang..d mana lbh tepat lg d bhagian dpur...knp?krana saya mpunyai kemahiran d kreatviti mbuat air dgn enak skali..puji diri.....xpe...saya d ambik keje krn mmiliki bakat itu....tiada saya d kdai 2...ibarat kn...smua org kehausan....wahahaha..saya tdk bpeluang mlyan cstmr d hadapan....amat mdukacitakn....tp saya tabahkn atie smbil mnarik teh tarik.....pgalaman keje ini amat bmkna bg saya...krana dpt gaji.....hahaha....kdg2..ade kwn2 y dtg cri saya..tp tdk d tmui....saya brada d blakang.....posisi saya hnya d dpur..saya akui wlaupun sdikit kcewa...amat mdukacitakn apbla cstmr y dtg 1 fmly y bsr mg'ordr air y blainan...tuan2 byg kn....srmai 13 org ahli fmly e2.....mg'ordr air y blainan...amat ssh untk saya myiapkn nye dgn cpt.....yela....mne tak nye...nk buat y org lain lg...adui...naik lengoh tgn...penat gle keje kdai makn..sguh....xtipu pun.....nti tuan2 jmpt2 lah dtg ke kdai kak yam nsi krabu....mmg popular d pcb....

No comments:

Post a Comment