Sunday, August 1, 2010

d landa...

2/8/2010....12:00 am...

saya d landa...d landa badai kah?d landa cinta kah?d landa rindu kah?oh...tdak ye tuan2...d landa satu pyakit kronik y sdg mnular d area kasa aras 1....belah barat ats bumbg cik raja nga kak ju nata d coco....yes....bilik neh lah..bilik y slalu sidai kain bnyk2..pas2..wak bising malm buta sbb ismy slalu perang dinding nga the papa...tp ney xde kaitan..bse la..introductn kan..kene specific...ok2...saya nk ckp sbnrnye..saya sedang malas...btl ke ayat ney?lantak...malas nk mbelek buku biru bplastik putih...ape buku itu?buku law...ohhh...mmg saya d landa malas skrg....saya oh saya(tuju kt dri sndri)....jgn malas2....bace n bace then hafal then hafal..last2..saya bwk budak kecik masuk esok....eh2...tidak ye tuan2...budak kecik 2..harus d jauhi....hahahah...dulu saya mmg maju stapak dalam bab2 menoleh dan mniggikan leher ke arah kiri n kanan meja..tp skarg saya sgt bodoh dlm hal tu..saya cuak kot?mybe la...ok2...nk stdy dah...

ain syg..ala busuk2..gie stdy cpt ye syg..xnk cm ney dah...
ain dgr kan..ain bdk bijak..cpt belek buku 2...
ala..ain npak come klu stdy law..
ok..cpt syg..

(ney lah care saya motivsikan diri sndri...mmg agak npak prasan dgn mgil dri syg n mmuji dri..xpe2..saya mmg seorg y suka mmuji...xske lantak la..ade saya kisah..)

No comments:

Post a Comment