Tuesday, August 3, 2010

layak kah dgelar mnusia?

4/8/10....11:45 pm


layak kah mnusia durjana ney d gelar mnusia?mmg tdak lgsg...mmg bangsat...haruan mkn ank..sgup melatah ank sndri wlaupun ank tiri?ank tiri 2 pun dah mcm ank sndri...sgup ye kamu whai si rakus y bangsat....oke2...story ney..sal adk angkat saya...saya bru thu td je...bonda kol..gtau..adk angkt saya d rogol oleh bpak tiri dia....bdk 2..bru drjah 4....ksian dia..mcm mne dgn mse dpn dia nti..mcm mne dia nk face bnde ney....ya allah...kita smua y dgr ney pun..mmg xleh nk face dah..ape tah lagi bdk brusia 10 thn...tbongkar nye kes ney..bila ckgu kt skolah adk angkt saya...mcm buat satu sidang nga student lam kls..sape de mslh...sila kluar kt dpn..adk angkt saya kluar then gtau smua nya kt ckgu dia...mmg tkejuk...ckgu dia trus kol polis wak report...dia d rogol dalam toilet..bnyk kali....ya allah....kesian nye dia...bpak tiri y rakus..atie syaitan...dia ade ngadu kt mak dia..tp mak dia wak xthu je...wahai si mak...binatang pun syg kt ank la...xkn anak dah kene cm 2 pun...kamu leh wak diam sbb syg kt laki?wat kind of people la...dayus!!ko xlayak jd mak kt budak neh la...yeesss....adk angkt saya ade ngadu...kencing bdarah kt mak dia..then..gie hosptal...doc n nurse cm syak...bdk ney kene rogol...mak dia menidakkan bnde ney..walhal..dia mmg thu....ptt la saya tgk adk angkt saya ney cm de mslh...muka pucat...cm tak bmaya...mmg tak expct pun bende ney...now....bpak tiri dia...dah lari ntah ke mana..tp polis still buru....n adk angkt saya skrg..d jaga d rumah kebajikan masyarkt...

saya hrp n bdoa..adk angkt saya...supaya d tabahkn atie nye...xsbr nk balik..hrp leh jmpe dia...2 pun...klu blh jmpe...n...kpd si bangsat...rakus..ko mmg binatang..sgup ko wak gnie kt bdk ney..pe slh dia hah?aku bdoa supaya ko dpt balasan y setimpa....syaitan!!

No comments:

Post a Comment