Friday, May 20, 2011

beruk punya angkara...aku yang kene baloi...

aku dan malas sperti tdak dpt d pisahkan..ibarat penyepak dgn punggung..ibarat penumbuk dgn muka..ibarat tahik dgn mata..betapa akrab nye aku dgn malas..ssh nk gambarkan betpa loving couple nye KAMI..prasaan ingin idup bersama mmg sangat2 dalam..menusuk ke jantung ibarat di tusuk2 dgn daki2 air..malas nk mandi adalah hobi lapuk dan perlu d kikis dgn kerikir besi...aku mmg malas nk mandi..mandi bagi aku adalah pembaziran yang mmg sering d lakukan oleh rakyat2 malaysia serta negara2 komwell dgn rakus...d mana air y pgalir adalah stu pembaziran...tgk betapa pencinta alam nyer aku nehhh..haaaahhh...padahal aku malas mandi...ssh nk citer derr..aku pnye mls nk mandi nehh..mmg xleh nk wak pe..tapi..haaaa..ada tapi......

tapi...aku ade time aku...time kul 6 ptg..aku mmg rajin nk mandi..disiplin derr..ade crita d sbalik pukul 6 ptg..d mana..aku pernah d baloi..d rotan d nyahhh kan dri bumi(ok..mkin teruk pnggunaan ayt)..mak aku prh rotan aku smpai lebam..ohhhh...aku mse tuh tgh duk syok kwn ngan beruk...kau tgk..ngan beruk pun aku kwn..betapa freindly nyer diri ini ku rasakan..mase tuh klu xsilap aku..umr aku dlm 9 thn..aku suke gie usha2 beruk atuk kt kg blakang...atuk tuh bela beruk..dia punye beruk cute mcm beruk...aku main2 ar kan..beruk panjat pokok..aku panjat..tgk2..betapa aku nk memberukkan diri sndri mase tuhhh...aku leka dgn beruk itu lantas mak aku dtg jerik kt aku..nur ain....haaahhh kau...name dlm surat branak..mujur mak xsebut berat aku bpe kilo...aku pun menoleh dgn gaya beruk beruk cute g2...mak aku tarik tgn aku...baloi aku dgn batang kayu ape ntahhh...smpai jalan..smbil tarik telinga..smbil bebel.."kau tau x dah pukul bpe nehhh..pkul 6..kau xreti2 nk mandi...gie mgaji malam karang.."teruk gua kene baloi...skt derr punggung...lebammm...smpai skrg...klu kul 6..secara automatik..aku gie mandi...terbawak2 zman main ngan beruk dulu..sbb kau lah beruk aku kene mandi kul 6 wlaupun aku dah tua bangka skrg....


p/s: skt kene baloi msih terngiang2 lagi ku rasakan...terbawak bawak smpai tua pyankit mandi kul 6 ptg sblum mgrib...
 

No comments:

Post a Comment