Sunday, May 22, 2011

sy mentafsir malas dari sudut berbeza..

org slalu benggang ngan budak2 malas nehh..aku sbgai budak malas terpanggil tuk mentafsir malas ini..aku bukan malas tp aku sebenarnyer seorg y prithatin terhadap sifat2 tercela ini..

umie aku...slalu mrh aku.."hey..kau xleh nk basuh ke pinggan tuh pas mkn?"...aku jwb..."umie..sy bukan tanak basuh..sy msih kenyang...klu sy wak keje time kenyang..makanan2 kt dalam perut neh akn goyang sne goyang snie langgar dinding2 perut..excdnt nga usus2...lantas...akan myebab kan penyakit kronik...try umie tgk org2 y skt barah usus...urat perut terputus..luka d bahagian dlm perut...haaaa..smua tuh sbb dorg wak keje pas mkan lahhh..jadi umie..kite kene ilex dulu..umie jgn suh sy wak keje sgt..nti sy terjebak lantas terkena pnyakit kronik nehh..umie jgk y isau...sy bukan ape..sy hnya syg kan diri sy ney..ank umie neh cute..bergaya..mutu..keunggulan..cita rasa remaja..(sila muntah selepas baca)..jadi sy kene jaga kesihatan...umie jgn isau..lepas mkanan sy neh hadam..esk sy basuhhh...."....umie aku jwb.."suka atie kau lahhh..mls nk layan..."....hahahahah...selesai stu mslh kan..umie oooohhh umie...jgn la bebel..ahaks..

No comments:

Post a Comment